Sprzęt marki Apple cieszy się niesłabnącą popularnością. Rozwiązania systemowe i charakterystyczny design kuszą kolejne pokolenia, kojarzące modele telefoniczne i szeroko pojętą elektronikę z najwyższym standardem na rynku.
Kiedy serwis okaże się niezastąpiony?
Firma Steve’a Jobsa wprowadza coraz to nowsze zabezpieczenia i rozwiązania użytkowe sprzyjające korzystaniu ze sprzętu elektronicznego. Kolejne generacje zachwycają nowymi możliwościami, a przede wszystkim – trwałością i odpornością na uszkodzenia, które występują w przypadku wcześniejszych produktów. Serwis iPhone 6 Plus jest jednak miejscem, które bardzo często odwiedzają posiadacze telefonu wypuszczonego dla klientów w 2016 roku.

iPhone 6 Plus: jakich usterek możemy się spodziewać?
Konsumenci narzekają najczęściej na kiepską jakość baterii. Ma ona tendencję do przegrzewania się, a w konsekwencji czego – błyskawicznie rozładowuje się. Dodatkowo, naprawy wymagają takie elementy jak aparat przedni i głośnik rozmowy. Serwis iPhone 6 Plus przyjmuje również zlecenia związane z występującymi pęknięciami – szybki wyświetlacza oraz licznymi rysami obudowy i panelów funkcyjnych. Doskonale wiedza o tym ci, którym urządzenie wyśliznęło się z rąk i uderzyło o twardą płytę chodnika. Wtedy uszkodzeniom może ulec również obudowa – stworzona z cienkiego, niewytrzymałego tworzywa. Dodatkowo, użytkowanie telefonu iPhone 6 Plus może obnażyć również problemy systemowe, których nie wolno rozwiązywać na własną rękę (w obawie o trwałe uszkodzenie produktu).