Prowadząc i zarządzając firmą serwisową, zlecenia serwisowe są priorytetem w całym procesie funkcjonowania firmy. Warto zadbać o to, aby ten element był jak najlepiej usprawniony. Na pewno pomoże w tym system Luceos Smart, który posiada funkcje tworzenia zleceń serwisowych. Dzięki niemu będziemy mieli możliwość w prosty i szybki sposób dokonać zlecenia.
Zlecenia serwisowe w aplikacji Luceos Smart
Zastanawiasz się jak to wygląda w praktyce? Aby stworzyć zlecenie serwisowe potrzebujemy wpisać niezbędne dane w postaci: zakresu danej usługi, które dotyczy zlecenie, klienta dla którego ma być wykonywana usługa, miejsce oraz termin usługi czy serwisanta, który będzie wykonywał usługę. Za sprawą zlecenia zlecenia serwisowego w Luceos Smart cały proces może przebiegać automatycznie. Kolejną przydatną funkcją w Luceos Smart jest planowanie zleceń serwisowych. Jest to szczególnie przydatne w kwestii tworzenia harmonogramu pracy dla pracowników, którzy świadczą usługi w terenie.

Dodatkowe informacje
Oprócz funkcji tworzenia zleceń serwisowych oraz ich planowania, kolejnym etapem w procesie jest możliwość przekazania zlecenia serwisowego do poszczególnych serwisantów. W systemie widać kompletne informacje na temat danego zlecenia oraz ich procesu realizacji. Serwisant ma możliwość wcześniejszego przeglądnięcia historii wcześniejszych napraw oraz dokumentacji serwisowej. Dodatkową funkcjonalnością jest widok z kalendarza zleceń. Wszystko odbywa się przez aplikację Luceos Smart.