Ginza Systems OÜ to nowoczesny system, którego zadaniem jest sprawić, aby tradycyjne sklepy dostały analogiczne informacje o swoich użytkownikach, co sklepy internetowe. W porównaniu z e-commerce’m tradycyjne sklepy wypadają dosyć blado. Dzięki nowoczesnym narzędziom analitycznym właściciele e-sklepów wiedzieli nie tylko ilu użytkowników danego dnia odwiedziło ich witrynę, lecz także na jakie podstrony weszli, skąd przyszli, czego szukali, czym interesują się na co dzień.
Ginza Systems OÜ, czyli mierz ruch w swoim sklepie
Co więcej, sklepy internetowe dysponują także danymi na temat tego, ilu użytkowników ostatecznie dokonało zakupów, ilu dodało produkty do koszyka, ale nie sfinalizowało transakcji, a w końcu ilu opuściło sklep nie wykazując zainteresowania żadnym produktem. Te wszystkie dane służą do głębokiej analizy i wprowadzenia poprawek w strukturze i ofercie sklepu, co ma przynieść efekty w postaci lepszej konwersji i wyższych dochodów. Dla sklepów stacjonarnych metodą na mierzenie tego typu parametrów jest właśnie Ginza Systems OÜ.
Statystyki i analizy w czasie rzeczywistym
Gineza Systems OÜ składa się z nowoczesnych czujników, podpiętych do monitoringu danego sklepu. Czujniki te połączone są z komputerem, na którym specjalny program dokonuje analiz na żywo spływających z kamer, generując na żywo statystyki, które idą do menagera sklepu. Dzięki czemu wie on, ilu klientów opuściło jego sklep nie zainteresowawszy się żadnym towarem, przy których regałach zatrzymywano się najczęściej oraz jak liczba ludzi odwiedziła dany lokal konkretnego dnia.